CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
come in come in.fell yourselves at HOME


Monday, November 29, 2010

MONOPOLI ; here and NOW :)

Assalamualaikum dan salam 1 MALAYSIA *wahh,semangatt


setelah berzaman dan berdekad bermain monopoli di rumah Nadhirahh.Permainan ini sangat la sengitt.
bermcm-mcm strategi di aturr *pdahal aku tgk PUTERA KATAK MSE TUU,haha


permainan pertama,tak igat blee,pkul pon lupe :DD

1.Nadhirahh :DD
2.Aliya Asma
3.Eizzah Aqilah

setelah tidak kepuashatian eizzah pada game 1st.jd eizzah nk REMATCH :DD


permainan kedua ini lag extreme dri biasee,eizzah telah bertindak ganas dengn membeli sumue tanah yg die msukk.fed up akuu.haha

eizzah menjdi smakin kaye dgan kemasukan nadhirah & aliya ke tanah2 nye yg melempah ruahh,
ohh,bagi saya dengan aliya pula,aliya mmg kaye sbb selalu dpat chance &duett yg amat byak.Aliya telah membeli 3 dari transport kat MONOPOLI tu* sbb satu lg aku dah beli :)
aku pulak,pada mule permainan bertindak baek *tgok dimas dan ikan emas ajaib pnye psal.haha.tanah pon ade la 3.tp ble dah hbes cte tu ,beli la tnah yg tiade penghuni lagi.haha.smue sgat bersemangat bermain.

setelah eizzah membeli MONTREAL & RIGA.Aliya amat menyukai untuk mnyinggah di situu dgn membayar 800 lebih K.adoii.aku pon kene pulak tuu.DEMAM aku.

setelah beberapa kali KAMI memasuki DESTINASI KESUKAAN ALIYA,kami menjadi SAIKO THAP GABAN ==,

ini ade la hasil jual beli kami selama sedekad bermain :

1.Nadhirah *wahh.juara BERTAHAN.haha
2.Eizzah *diselamatkan oleh tanah2 nye.
3.Aliya *dijatuhkan dengan MONTREAL & RIGA KESYANGN :DD

sekian saya laporkan untuk TV SAYA :DD


2 pujian:

Ain Amira Mohd Faudzi

wowooot !
ble nk bersiarn lge best !
nknknk !
hha :D

applepie :)

bgus.bgus.
pndgar yg setia *kaw dga kee?
haha :DD
soonn!

Post a Comment

ske ke tak?